Sayfalar

20 Kasım 2013 Çarşamba

FOTOĞRAF BASKISI

Telefonumda baya fotğraf birikmişti bastırmayı düşündüm birkaç fotoğraf stüdyosuna sordum istediğim sayısı ve rakam bana biraz pahalı geldi herşey gibi fotoğraf baskınında internet üzerinden sipariş yoluyla olabilme ihtimalini araştırırken +netbaski.com sitesiyle tanıştım adet fiyatı biraz tereddüte düşürdü beni ama iyiki sipariş vermişim sonuç beni ve cüzdanımı oldukça memnun etti :))

Ben fotoğraf büyüklüğünü 13*18 ebatında seçmiştim ve tahminimden biraz büyük geldi ama iyiki bu boyu seçmişim. Belki düşünen olur sitede fotokitap, poster, kupa, yastık gibi seçeneklerde mevcut. İyi akşamlar...

2 yorum:

  1. siteyi inceledim..ilk defa gördüm böyle bir site bilgim yoktu....şimdiden hoşgeldiniz diyim blog alemine:) marifetlerinizi merakla bekliyorum...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bende araştırırken buldum bu siteyi. Hoşbuldum meryem hanım teşekkür ederim sizde hoşgeldiniz tazecik bloguma :)

    YanıtlaSil