Sayfalar

20 Kasım 2013 Çarşamba

DİKİŞ, ÖRGÜ DERGİLERİM


Bunlarda benim dergilerim ağustos ayından itibaren almaya başladım bu ay birde creazion elişi patronlu dergiyi gördüm macrocenterda 2 aylık bir dergiymiş içinde güzel modeller var. Henüz sadece almakla kalsamda inşallah kalıp çıkartıp dikmeyede başlayacağım en kısa zamanda :)

Kışın gelmesiyle ve iş yerinde fazla boş vaktim olması sebebiyle örgüyede el attım şu sıralarda bravo dergisi benim için çok açıklayıcı oldu açıkcası yeni başlayan birisi olarak burda örgü dergisi pek anlamış sayılmam :) İyi günler diliyorum herkese...

8 yorum:

  1. Ben de yeni bıraktım sayılır dergi almayı :) Bu arada hoşgeldin aramıza hayırlı olsun blogun :))

    YanıtlaSil
  2. :) Hoşbuldum teşekkür ederim. Almak kolayda birde dikmeye cesaret edebilsem daha güzel şeyler çıkacak ortaya :)

    YanıtlaSil
  3. aramıza hoşgeldin canım seni takip etmemiz için izleyiciler gadgetini eklemelisin,yenisin bilmiyosundur diye tarif edeyim dedim canım..
    blogger kumanda paneline gir,
    orda yerleşim yazan yeribul tıkla,
    sonra gadget ekle yazan herhangi bir yere tık,
    açılan sayfaada sol üst köşede diğer gadgetler yazan yere tıkla izleyicileri bul kaydet,
    umarım anlaşılır olmuştur,
    aa bu arada benide izlemeyi almayı unutma ;)
    sevgilerle...
    http://benimisimdikis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Hoşbulduk :) tarifinizi deneyeceğim umarım yapabilirim :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. sanırım yapabildim tekrar çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim çok sevindim, bende koştum geldim :)
      ilk izleyicin oluyorum hayırlısı ile kurdeleyi kestimm :))
      bende beklerim sevgilerle..

      Sil
  6. :) Teşekkür ederim. Bende seni takipteyim ;)

    YanıtlaSil